sockersöt morgon allihopa :)


en sån mysig morgon :)
pajje tog sig en liten sovmorgon och vi ligger fortfarande kvar o kramas i sängen, mysmysmys!
jag ska dock stiga upp nu och käka frulle och börja att dona med alla kartonger igen. hela våran lägenhet består i stort sett bara av kartonger nu, tjatigt men så äre att flytta.
vi hann med ganska mycket igår och ååååååååååååh vad nya lyan blir mysig! jag längtar ihjäl mig tills allt är färdigt!
litet och mysigt.

idag ska jag jobba, tyvärr. ingen lust alls, men sånt är livet.
AGS till götlaborg tur&retur idag. göteborg är ju alltid trevligt, typ.
börjar runt 15 så innan det ska jag äta en sen lunch med världens sötaste alexandra :)
även hon joppar på SJ, såklart. världens bästa människor jobbar ju där.
här är hon, mihi.



söt va? och vet ni vad som gör henne ännu sötare? hennes otroligt breda dalmål, lovely!

och i helgen ska jag o sweet ut på äventyr, men får inte nämna nåt riktigt än så skriver mer om det senare....
mihi :)


ha en sockersöt morgon nu allihopa och ta 10 min extra att ligga och sträcka på er, det får man faktiskt ibland! :)
/Emmi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0