packa packa packa!


gash vad jag höll på igårkväll!
packade ihop det mesta i lägenheten i flyttlådor.
ledig idag så idag ska jag börja bära lite. skönt när allt är över.
och jäklar vad grejer man hittar när man flyttar, haha. saker man trodde var puts väck och saker från gamla tider innan pajje kom in i bilden. när du bodde här.
gash jag får ångest när jag börjar tänka tillbaks på mitt gamla liv. jag är en främlig för mig själv.
visst hade jag roligt, men jag hade lite för roligt.
jag saknar inte det, inte alls. men ibland kan jag inte låta bli att sakna dig. vi hade en stormig vänskap och världens bästa på samma gång. vi gick igenom mycket tillsammans och jag tror ingen av oss mådde så bra just då, i den perioden vi hittade varran.
tänk om vi hade funnit varran lite senare/tídigare i livet, då skulle nog vår vänskap se annorlunda ut än vad den gör idag.
ingen alls.
=/

jag slängde sakerna jag hittade, det högg i magen för mycket.
en konstig känsla med blandning av ångest/avsky/saknad.
humn.
pajje har på nåt vis blivit min räddning ut ur allt, utan att han själv vet om det.
nu står jag stadigt på jorden, igen.
älskling, du är underbar :) världens bästa.
och jobbet. SJ, det har också räddat mig. Att börja jobba på SJ är det bästa jag gjort.
Alla kollegor, helt fantastiska! att man kan samla så många underbara människor på ett o samma ställe, hur är det möjligt? men våra grymma personalrekryterare har gjort det!


tillbaks till flytten :)
idag fortsätter konkandet och stånkandet. jag rapporterar status senare. just nu ligger statusen på "en enda jävla röra"
pust.



springer runt här i myskläder och plockar lite.
har ätit mackor med den oerhört goda persiska potatissalladen som jag glömmer vad den heter hela tiden.
den är grym! jag kan leva på den :)
och en jordgubbs-smoothie, nom nom.



jag slänger in lite musik och bilder strax! :)
/emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0