on the road, again.



hepp.
då har jag jobbat klart för idag.
sitter på tåget på väg hem från skövde nu. åker pass. man sitter alltså bara ner och åker hem till sin åkstation igen. najs.
har med mig datorn för att fördriva tiden :)
nu blire hem, krypa ner under täcket med en kopp te och knäppa på silver fang, mysmysmys.
jag kommer somna sött, jobbade tills midnatt igår och började jobba 06:30 idag, sov knappt 4 timmar inatt.
inte seg än, men det kommer.
sova lite sen bara att börja flytta igen. gash låt det vara över snart! och när man väl fått iväg alla grejer så ska man städa också, nej fy sjutton det blir till att hyra in en städfirma!


sen ska jag packa också, ska ju ut på äventyr i helgen! :D
ååååh så kul det ska bliiiii! ge mig helg nu.
men bara ett pass kvar, 1a klass servering frukost ner till hässleholm imorgon sen jäklar är jag ledig!
helst vill jag inte röra en fena på hela helgen, men ja...mihi.





silver fang. grymt bra! men jävlar vad läskigt ändå. musiken gör ju allt, jag ryser.
inte undra på att jag är livrädd för björnar och skogen när det är minsta mörkt ute! hur tusan kunde mor min låta mig sitta och kolla på detta när jag var 8 bast?! :)


nej nu ska jag fördriva tiden med att beställa lite kläder och filmer, man blir på så bra humör då med! mihi.
ni får se sen vad jag beställde för grymma ting!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0