im so bad.


nu har jag varit dålig på att uppdatera, igen.
såhär skulle michael jackson sagt det





lovely.
men jag lever iaf och allt är fantastiskt!

så mycket som hänt.
jag börjar med helgen.
den var perfekt!
hade pajjes föräldrar och släktingar på besök :)
jag jobbade men dét gick bra ändå, vi hann med mycket.
i fredags gick vi och lade oss tidigt, började joppa 05 i lördags så lika bra.
men på lördagen däremot så var det full rulle hela dagen.
direkt efter jobbet  runt 13 så åkte jag hem, bytte om och in till stan igen och mötte upp svärmor, svärfar och pajjes morbror och kusin. pajje jobbade och kom inte förns senare på kvällen.

vi gick runt o strosade på stan, gick till gamla stan.
(där jag fångade en ficktjuv som försökte ta svärmors plånbok, jävla idioter till människor det finns! men jag upptäckte det iaf och han hann aldrig ta nått, tur det)
jäste i gamla stan lite innan vi tog djurgårdsfärjan över till djurgården och gick på skansen och därefter gröna lund :)

helt underbar lördag!
helt slut kröp jag o pajje ner i sängen o somnade sött innan 23.
kl 09:30 ringde klockan, dax för frukost på fiket runt hörnet :)
mysmysmys.




allt är fantastiskt och jag är så kär, i världens underbaraste pajje :)
lovelovelove.

här kommer en bild från förra helgen från London :D

.





/emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0