en sån dag.


när jag kom hem så var pajje fortfarande hemma så vi kramades lite innan han for iväg till jobbet, typiskt.
jag la mig för att kika filmis men däckade direkt, uffa. helt jäkla slut.
men blir det av att stiga upp 04:30 nästan varje dag...
sinnessjukt.


ja det är mycket som hänt sen jag skrev sist :)
vi fick lägenheten uppsagd men fick en ny direkt, tack elin du är så jefla grym!
så nu ska vi ta vårt pick och pack och bege oss till högalidsgatan till vår nya lya.
grymt.
har börjat packa i flyttkartonger och flyttat över lite småsaker redan.
längtar tills allt är klart för att flytta är riktigt tråkigt....och krävande....för krävande för en med ett sånt schema som jag har =/


sen har vi ju varit i London med, förra helgen. helt jäkla underbart fantastiskt lovely!
time of my life :) typ.
vi var riktiga turister och jag älskar att vara turist! man får liksom göra allt

 för man är turist, man får gå runt och knäppa kort på allt och stoja, för man är faktiskt turist. man får inte fatta nåt, för man är turist.
man får stoppa upp tunnelbane köer, för man är turist. ja ni fattar :)
bodde på ett grymt backpacker hostel alldeles i piccadilly circus. och där trivdes vi!
det var så klockrent hela resan.
vi var lite lost i början men sen när vi väl hittat boende så blev allt underbart.
vi drack sprit, vi var turister, vi dansade vi var levande discokulor, min mussla förstörde första dagen och stripklubbar om vartannat hörn samt tuffa butiker i camden market.
men tro det eller ej så var vi alla uppe med tuppen varje dag och åkte ut på nya äventyr :)
6 pers, 6 olika viljor men ändå gick det grymt bra.

jag o mallan var riktigt nervös över flygningen men det gick bra, trots allt.
pajje höll min hand så jag var lugn <3

men London, my love! jag o älskling har redan börjat att planera en ny resa dit i november :)
25, 26 där nångång. vi firar ju 1 år då.
mys.



 

tunnelbanaaaa



jag är turist, jaaaa.



worlds greatest.



picapicapiiicccaaadilly :)

för mer bilder så kika facebook. där finns två album som är gryyymmmmaaaa.
nej nu ska jag ta en dusch och springa o köpa mandariner o krypa ner i sängen o kika simpsons, nörda och vänta på sweet :)
(och självklart planera London resan i november)



/Emmi.


my life is great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0