då var man här igen...

i götlaborg.
åkte multtåg ner och det gick som på räls! :)
nu rast en timme innan jobb tillbaks till stockholm.
har första klassen idag, skönt. fick byta med bästa molly!
tacktacktack.

hade så sjukt ont i magen när jag skulle o jobba men tänkte att det släpper nog bara att bita ihop.
jo tjena! spydde på tåget.
tur att ingen resenär såg eller hörde.
tågvärden står och spyr liksom, hoj!

nu hoppas jag att tågresan hem går lika smärtfritt så man får komma hem till sweet och krypa ner o kramas :)
tänk vad snabbt man blir man en annan människa.
jag har svårt att sova utan honom. jag är ju så van att han alltid är där...
men med mitt jobb så måste man ju ibland. bara att bita ihop! :)


imorgon blire skövde tur&retur, en soft tur. najs.
man behöver sånna ibland också. och inte bara börja 05 varje morgon.
mer flytt imorgon då det inte hanns med nåt idag. var ju och åt lunch med alexandra <3
världens sötaste alexandra till och med!
snick snackade massor innan det var dax för jobb.
hon smider lömska planer och jag är så avundsjuk på henne! you go girl.




nej nu skriva ut lite listor innan det är dax att gå ner och förbereda tåget tills alla resenärer kommer.
/Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0