ingen vidare start.


haha mitt bloggande fick ingen lysande start direkt.
internet vill inte fungera hemma men ringde o tog mig ett snack med TRE igår och det ska nog fungera igen idag eller imorgon, yeah! :)

var ledig igår och jag och älskling tog det bara lugnt och kramades i sängen hela dagen.
våran tv har ju också lagt av mitt upp i allt, allt på samma gång =/ så nästa vecka blir det inköp av tv också....
ja ja man måste ju, jag klarar mig på riktigt inte utan tv. sorgligt? maybe.
inget internet och ingen tv, vad gör man?
ja pajje gick till sitt jobb och sa upp sig och jag kikade på filmis poå datorn, som tur var finns det ju några stycken där.
ja tillbaks till pajje, han sa upp sig igår. jag är så stolt över honom! äntligen har han slitit sig ifrån det där telefonförsäljarjobbet och tagit sig i kragen! han ska på intervju i eftermiddag på ett större företag och på måndag ska han på ytterligare en intervju, he´s so good! :)
du är grym älskling, you can do it!


<3


lovelyone.


annars rullar vardagen på, jag joppar o sliter!
är just nu i karlstad på hotellrummet och jäser lite. 45 sena så blev 4 timmars rast ist för 5 timmar...
me like.


tillbaks till igår.
pajje sa som sagt upp sig och efter det tog vi en repa på stan.
hämtade ut ett paket från HM och var lycklig för min fina väska hade kommit! woho.
bild kommer sen.
gled runt lite inne i hötorgshallen och bara jäste och höll varran i handen.
stannade till på affären innan vi gick hem och handlade lite götta :)

pajje sa en gullig sak igår när jag låg och var arg i sängen att varken internet eller tvn fungerar
"men älskling, det är nog nån där uppe som tycker att vi ska spendera mer tid åt varandra ist för åt sånna där saker"
sånna där saker?! farmville är viktigt, mina vindruvor dör ffs!
mihi :)




dax att knoppa lite nu innan man ska jobba hemåt igen.
på tal om hemmåt, imorgon åker vi hem till SÖDERHAMN! :D
mormor fyller nämligen 85 bast på lördag <3


/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0