sweet sweet dreams.


pajje står i köket just i detta nu och ska tina kyckling och sätta igång spaghetti-vattnet.
och han gör det med stil, nämligen helt naturell om man säger så.
jag tror han gillar det där, det är nåt speciellt med killar och att få laga mat nudie. dom gillar nog känslan att gå runt där som självaste eva&adam adam och känna att dom "got the power for a second"... så jag sitter här i sängen och yppar inte ett ord, utan bara beundrar.... (maten blir godast när han får göra såhär)
and its looking good to me ;D
cutie.


jag hade egentligen massor att göra när jag kom hem från jobbet. men vad gör jag?!
gissa vad jag gör!
jo, jag somnar.
damn it, jefla skit och bajsapa. (jag börjar 05:18 imorgon, igen. så skulle varit skönt att fått somnat tidigt ikväll så man inte ser ut som en överkörd hora när man kommer till jobbet för man är så trött o sliten)
jag kröp ner i sängen och skulle få mig lite mys efter arbetsdagen. kikade klart på nya disneyfilmen "UPP!" som vi påbörjade igår utan vidare resultat.
den var riktigt bra, faktiskt. jag gillade den :)
4/5 toasts.



dax att även jag gör lite nytta!
ska slänga i lite färg i utväxten och duscha lite och tvätta mina strumpebuxor till joppet medans pajje donderar i köket :)

najs! /Emma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0