lovelylicious.



just look at this! kompis.



världens sötaste katt, katten-kvarten! :)
katten-kvarten är skelögd men det gör inget när man är sådär söt ju.

joppat idag igen. gick relativt smärtfritt.
stod o snick snackade lite med en kollega innan jag lämnade bygget och fick reda på en sak som fick att må illa och bli upprörd. vilket företag man jobbar för alltså! ibland undrar man vad som kommer näst?
nej nu ska jag inte tänka mer på det för nu ska jag umgås med mina underbara vänner :)
PANTANNA är här från oslo och det gör mig glad! den människan är otrolig. lyser verkligen upp mina dagar :)
bild på världens bästa pantanna kommer senare för nu ska jag göra mig iordning för lite ferre.
jag ska dricka prit.

medans ni väntar på bild på anna kommer här en bild på världens underligaste finne, julie :)
söt men lite efterbliven..





nej nu. mot luvan.
/E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0