jäkla karl!



okej, gissa vad jag gör?
nåt som jag alltid gör....
typ.


JA PRECIS! nu sover jag med brad pitt, igen.
shame on me.
eller hur var det?
nej just ja, jag jobbar.
typ samma sak. eller?
är i karlstad och glider lite, ska ta mig en lur på hotellrummet nu innan det är dax för allvaret igen.
suck.



min lille man där hemma vann kosing igår! på, hör och häpna!, trav! det är helt sant.
mina skor som luktar så illa......tänk om.....
eller.....nej? eller.....ja?
älskling? :)
puuuuuuuuuuuh.


helgen innehöll captain morgan och massa mys med filmis. (captain morgan, gissa vilken position jag intog mestadels av kvällen?)
vi firade lite att pajje fått jobb på samma jobb som mig (tågvärd, X2000 sthlm)
han var glad, jag var glad. vakten var mindre glad för att han inte fick bli polis och sa att pajje hade fula kläder så han fick åka hem. jag sponsrade stackars solidaritet med 200 spänn så dom klarar av att hålla klubben rullande och sen styrde även jag min kosa hemåt.



så nu har jag en två i en man kan man säga, både sambo och kollega. men mest sambo! :)
men det spelar ingen roll, i got the power anyway....mihi.
nej nu ska jag ta en lur.
hojt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0