stuck in a moment, i cant get out of.

hard work, work!
på tåget just nu mot falun. jag jobbar i bistron idag.
men nu står vi stilla, igen.
någonstans mellan uppsala och sala var det finito i 2,5 timmar. stuck in a moment liksom.
tur att jag har göttiga kollegor med mig idag, göttig besättning : ) woo.
har inte hänt så mycket på resan idag, vi har mest stått stilla. men nu rullar vi och är snart i hedemora, endeligen!

och nu ska vi inte till falun längre heller, blir till att knoppa i borlänge och det är ju mysigt : ) våran nattvila spricker...
damn it.
bjuder för fulla muggar i bistron nu, jag gillar det och kunderna gillar absolut det, haha.
men vem gillar det inte? gratis är ju som sagt gott.

jag är svettig.
puh.

jag som skulle till läkaren imorgon, andra försöket men nu missar jag ju det med, pga förseningen. typiskt.

-----------------------------------------------------------
23:26 nu på hotellet i borlänge.
ÄNTLIGEN!
sitter nu här på mitt hotellrum i borlänge, dubbelrum, jääääs.

men sweet skulle varit här och kramats lite, jag behöver en kram. en kram någon?! : )


återkommer strax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0