srf-kryssniing baby!



snart nu äre dax!
sweden rock kryssning med nypan, madde och sandra :)
my oh my.
ge mig nu, jag behöver åka lite båt o få en fylla till havs nu känner jag.
(det mesta duger bara det utesluter allt som har med tåg att göra)

sen kommer ju anna i helgen, herregud vad jag saknar dig!
jag längtar, längtar tills helgen!
för längesen vi sågs nu, ska bli helt underbart roligt :) vi kommer prata ihäl varran.
och om vi inte pratar ihjäl varran så pratar vi nog ihjäl stackars pajje.



sen ska jag ju till nässjö med dagen efter jag kommer hem från kryssningen, slitage men det ska bli väldigt roligt att träffa honeys föräldrar, faktiskt. men jag är nervös, ni anar inte vad jag är nervös.
iiiiiiiiiiiiiih!



/E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte vara nervös. Vi är inte så farliga som Pajje säger...Vi blir glada att träffa er.

2009-03-15 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0