sockersötmorgon.


godmorgon.
jag ställde klockan på 11:45, i tron om att "imorgon så ska jag verkligen sova ut". tji fick jag och vaknade för ungefär 30 min sen, pigg som en lärka. damn it!
konstigt för jag har vaknat i ett kör inatt, drömmt mardömmar och tydligen pratat i sömnen enligt honey. jag som a l d r i g brukar prata i sömnen, humn. snarka, visst! men prata i sömnen, nej? :)
stackars pajje har knappt fått sovit en blund inatt, men nu ligger han när nermyst under täcket bredvid mig och vill att jag ska klia honom på ryggen, och som den goda flickvännen jag är så ställer jag upp, en liten stund iaf :)
för sen är det min tur, mehe.
om jag var millis hade jag på direkten anställt en stackare som skulle klia o massera mig hela dagarna, woooo living the dream :)

senare idag ska jag möta upp Laura och Denise för en tidig middag eller väldigt sen lunch, välj själva.
iaf ska vi mötas runt halv tre på espresso house vid sveavägen för att smaska i oss både mat och skvaller :)
sen bär det för min del av mot Faaaaalluuuuun.
hard work, work!
jag sover på flera olika hotell i veckan, ibland positivt och ibland negativt.
positiva är ju att sova på hotell är oftast sköööönt (om man inte sover på spökhotellet i mora eller uddevallas hemska små rum) , hotellfrulle o grejer är ju aldrig fel.
men det negativa, att sova all alone är ju inget vidare och att ibland måsta stiga upp 04:00, 05:00, 06:00 är mindre kul! när man sover på hotell då vill man ju sova ffs ;D men jag är ju faktiskt där i jobbsyfte....


  hard work, work!
visst ser jag ganska så seriös ut i min uniform ändå? :)


well well.
jag vill att pajje ska vakna nu, annars dör jag nog av tristess.
fast han är så söt när han sover så vill inte vara elak-emma o väcka honom, nej.
jag får helt enkelt underhålla mig själv...
det här är kul :)





fast kort kul.
jag ska göra iordning lite frulle ist o mysa ner mig i sängposition igen o läsa en utav alla böcker jag o sweet inhandlade i söndags :) "Champange-Flickan" av Caroline L Jensen blire för min del, Pajje däremot började igår att läsa "i Djursholm och Tensta kindpussar vi varandra" av  Pontus Herin.

Överlev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0