så synd att jag är så lat.



eller nej.
eller jo :) lite bara, jag är mest sjuk.
sjukling är vad jag är.
fått pencilin nu, med morfin i så jag somnar nog gott om nätterna nu, äntligen!
slipper jag hålla pajje vaken också.

inatt var det hemskt!
jag hostade och hostade och hostade! =/ jag höll på att bli galen, och mitt huvud höll på att sprängas..
somnade väl runt 04 snåret och pajje strax därefter. stackarn, men han är världens sötaste, skulle ta hand om mig o grejer men det gick inte så bra, men tanken som räknas, eller hur? : )

nu står honey i duschen och jag sitter här o väntar på att han ska komma ut och massera mina fötter :)
det är det skönaste som finns! typ.
har ni inte testat "peppermint reviving leg gel" från body shop än så, GÖR DET! helt sinnesjukt vad skönt det är.
det kyler fötterna och luktar apgott med all pepparmint, nom nom.
jag slickade på det för jag trodde det skulle smaka lika gott som det luktade, tji fick jag. haha


bild lånad från bodyshop.se ME LIKE!

jag somnar när pajje masserar mina fötter med den där gelen, så om han vill att jag ska somna för jag är tjatig eller nåt så säger han bara "älskling, lägg dig här så ska jag massera din fötter med den där gelen du älskar" då ger jag honom en blick som säger mer än tusen ord, okej visst jag fattar han vill att jag ska sova, men det gör inget, jag tackar och tar emot ;D


idag har vi bara varit hemma och myst, jag är ju sjukling som sagt.
vi var och handlade lite och jag gled in och visade mina kock-kunskaper, walala walla : )
nåt slags kött, pasta, lite klet, färska champinjoner och rödlök, smacka ihop det och servera det med lite smaskig broccoli, MUMMA! det var smaskigt faktiskt :)


vi tänkte överraska pajjes mamma och pappa i helgen och åka ner till nässjö, men då visade det sig att dom jobbade och skulle bort på söndag, typiskt =/ det hade jag sett framemot.
så nu styr vi vår kosa mot norr ist och hem till lugnet i mohed, söderhamn :) me like.
kramas med hundarna och bara ta en lugn helg att återhämta sig och hämta lite krafter igen.


nu har jag pratat nog, godnatt på er allihopa :)
Överlev.



bild lånad på facebook.com


Kommentarer
Postat av: Nypan

Men Emms då kommer du inte till Äckelbo då om du är sjuk? =/ Muhuuu

2009-03-26 @ 22:29:36
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: helena

söta ni är :)

2009-03-28 @ 08:44:37
URL: http://heeelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0