on the road again.



sitter just nu på tåget upp till la familia i Söderhamn :)
ska bli underbart skönt att komma hem till lugnet i lilla mohed igen.
bli ompysslad av världens sötaste mormor, få mysa med hundarna igen och kramas lite med mamma o pappa :)
men nu medans jag är uppe i norrlandet kommer jag ju sakna pajje, men vi får ju kramas massa sen, som tur är :)
älskling, du är underbar and you know it.

iaf tillbaks till tågresan.
1 klass, of course. blir så när man jobbar på SJ, mehe.
och har man en gång åkt 1 klass då vill man verkligen inte åka nåt annat.
ett helt annat lugn här än på resten av tåget. ni borde testa :)
jobbat hela dagen idag, börjar 08:52 imorse o slutade runt 18, sprang ner till omklädningsrummet och slet av mig uniformen och kilade mot tåget, och nu är jag framme i söderhamn om ca 50 min :)
då kommer syster erika och minsta syster emilia och hämtar mig så ska vi handla massa götta och sen mysa ner oss i soffan när vi kommer hem och kika massa filmer som jag laddat hem :)
jäääääääääääääääs.


jag ser verkligen framemot helgen.
ge mig NU.
anna du saknas mig.

och snart åker jag o älskling till hans föräldrar i småland, jag är inte lika nervös längre för jag fick ju prata med hans mamma på telefonen igår :)
jättekul!
men lite nervös är jag allt fortfarande......



lyssnar på W.A.S.P, grymma!
lyssna själva :)





tack för mig :)
Överlev.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt att åka hem ett tag! Hör av dig när du är back in town så får vi styra ihop nåt kul nån kväll! Kram jojjo

2009-03-17 @ 09:18:05
URL: http://joelah.wordpress.com
Postat av: Hanna Charlotta Öberg

W.A.S.P. på Rockweekend. Skaru dit lovely one?

2009-03-17 @ 09:47:16
URL: http://hannacharlottaoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0