oh happy days!



jag är överlycklig! helt euforisk.
min syster och pettingjekkan är påväg ner hit till stockholm till mig nu :D
jag är så uppe i varv att jag springer runt i lägenheten och ler.
och det bästa, dom har med sig världens sötaste lilla frazze! jag saknade frazze och hundarna så mycket igår att jag grät, på riktigt, jag grät. pajje blev lite ställd för han har aldrig sett mig som jag var igår, jag förstår honom.
men nu äntligen, dom kommer snart!
dricka lite vin, och sen blire skaka rumpan på nåt jäsigt ställe i stan :)
en sån underbar kväll detta kommer bli.
sweet ska stanna hemma och vara hundvakt och jäsa med dom, jag är lite avis för helst skulle jag ju vilja ligga o kramas med frazze fräs hela kvällen, men får ju morgondagen på mig att kramas med den lilla bruna hårbollen :)


laura gick just, vi har syndat och ätit pizza. man får faktiskt, ibland.
nom nom.
kikat cops och pratat lite om sveriges sjukvård som ibland chockar en till det yttersta.'
jag är så glad att jag och laura börjat umgås på riktigt.
du är underbar smulan! :) och du är så duktig, med skola och jobb och allt, jag är så avundsjuk på din vilja och ditt engagemang.


jag vill även ge en eloge till min underbara pajje.
du står ut med mig i ur och skur, du åker iväg mitt i natten till apoteket, du står ut med mitt tjat, du förlåter mig när jag är dum och inte tänker efter riktigt och gör dig besviken, du är grym och jag vill att du ska veta det!
älskling.



ni är alla fyra underbara människor och ni gör mig så glad! :)

bild lånad på facebook

bild lånd av facebook

bild lånad av facebook



här har ni en liten bildserie på syrran och jessischa :)

bild 1  - före fest.

bild 2 - fest.

bild 3 - dagen efter, slitage.


ni är göttigast!




nej nu blire till att sprätta en öl och lite hardcore superstar.

Överlev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0