nu är vi vaken :)



jahapp då är jag och honey på gång :)
jag gjorde frukost på säng åt honom idag, med brämhults nypressade clementiner, sinnesjukt gott!
och mackor och lite annat smask :) 

nu sitter jag och sminkar mig, ska ut på stan o ränna innan vi far hem til söderhamn :)
fin fint väder så idag blire nog solglasögon och glass premiär! woho.
sneglar lite på xena-krigraprinsessan med, ja herre.
på stan ska det iaf handlas lite...hrm..ja...leksaker till mig o pajje, ljuslykta till mami och nån fin klänning till lillasyster elina :) 


jag bloggar säkert igen från bussen sen, vi ska nämligen åka buss med min papi hem idag :)
jag saknar pappa så det ska bli jääääs.
sen tacos med hela la familia när vi kommer hem ikväll, jag längtar!


Överlev!



och dom här sötnosarna kommer jag och pajje få mysa med ikväll :)

bild lånad hos rutans hemsida

bild lånad hos rutan

bild lånad hos rutan

bild lånad hos rutan




världens sötaste frazze och inka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0