nom nom.

jag är vaken, men seg som få.
just ätit en tallrik ärtsoppa, nom nom. det är underskattat faktiskt! riktigt gott.
så nu sitter jag här i sängen, som vanligt. och kikar på american dad : )
pratar en skvätt med vero i mobilen, hon vill dricka vin ikväll o gå på hårdrockskaraeoke.
mitt förslag som hon gick igång på, och jag dessvärre, ont i huvudet och mindre ork och lust. vill helst bara vara hemma och kramas med pajje hela kvällen...

vi får se hur kvällen slutar. vero är bra på det där med att övertala ;D
 tyvärr, haha.


nu ska jag duscha mig lite så pajje vill krama mig när han kommer hem :)





jag ryser.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bra med vänner som är bra på att övertala ;)

2009-03-31 @ 21:02:18
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: PG

Helt klart Guns bästa låt ever. Näst bäst e This I love från deras nya skiva - Utan slash!!! Hur fasen gick de till? =S

2009-04-01 @ 10:54:44
URL: http://mrpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0