myspys i mohed.



idag har vi inte gjort nåt vettigt alls i stort sett.
vaknade, gjorde världens godaste frulle med färska frallor, massa pålägg, ägg, bacon o jag vette sjutton allt, men smaskigt var det :)
mamma och millan for iväg och åkte häst och släde bortanför edsbyn och är fortfarande borta, undrar om hästen slet sig loss och lämnade dom där vind för våg i skogen? nej, mehe.:)
när dom kommer hem ska pappa pa bjuda oss alla på rosa pantern, nom nom. i want rödspätta! är inte det smaskigt så säg :)
sen så blir det väl en o annan öl, sen bär det av mot lagfest uppe på idrottgården i mohed med grapparna grus innan det är dax att bege sig ut i söderhamns nattliv :)
syster elina ska också med, hon har ju just fyllt 18 så måste ju introducera henne på kött eller jag mena ute livet ;D

pajje sitter och kikar trav, pappa sover och elina myser med hundarna....ingen vill leka med mig =/
humn.
äh jag får kika lite filmis :)
hörs mer sen hörrni
Överlev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0