mot linköping, och vidare?


jaha min jour blev en tur idag, sitter just nu och åker pass ner till linköping där jag ska jobba på ett tåg upp till stockholm igen. sen slutar jag, wooooooooooooooho!
jag ska ha första klassen idag, längesen nu så ska bli lite lajbans faktiskt :)
men nu håller jag på o somnar, uffa.
lyssnar på lite queen, sjukt grym :)

imorgon blir jag borta väldigt länge innan jag får ledig helg.
börjar 07:02 imorgon på morgonen och slutar DAGEN EFTER klockan 16:21
kommer vara helt mör.
men bara hem och ladda batterierna innan sötaste anna panna kommer ner och förgyller min helg :)

jag längtar hem nu.

hoppas tåget från linköping går fort till stockholm så jag får kuta hem och bara känna lugnet.

men jag är rädd att det inte kommer bli så mycket lugn, kommer bli massa städning o plockning o ja usch jag orkar inte ens tänka på det....






Överlev (emma) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0