mohed <3



då är vi hemma, äntligen.
hemma i lugnet.
har spenderat kvällen mestadels framför tvn med mamma :) masserat fötter med min underbara pepparmintsgel, masserat hårbotten och kikat på lets dance, nån b-film som mamma tydligen äääälskade och ätit tacos och pussats med hundarna och pajje...
allt på samma gång.
nejrå, inte riktigt, men nästan :)
im so goooood!

pajje är en shoppaholic.
sant.
behöver inte säga mer...
kolla bara på han....

bild lånad på facebook

....allt det här har karln slängt i sig ikväll när vi kikade lets dance....
hrm.
sen kom pappa hem och då blev det ju inte bättre, nej.
då började det hivas whiskey o det skulle satsas på hästar.
pajje vann, inte pappa. han köpte blommor.
mamma stickar på sockor och jag tuggar tuggummin i 30 sek innan jag spottar ut o tar ett nytt, vattenmelon är godast!


nu ska jag och honey krypa till kojs, frazze med som håller oss under ständig uppsikt :)
han vill mysa, jag med.
night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0