mååååndag :)




måndag, well well. måndag och tisdag måste vara dom tråkigaste och mest obetydliga dagarna som finns. boring!
jobba idag, ska åka och knoppa i hässleholm. så om nån har vägarna förbi och vill underhålla mig, welcome :)
helst hade jag tagit pajje med mig, men han ska ju jobba han med, damn it! jag funderar på att kidnappa honom........

igår blev det myspys.
jag gick o handlade indiskt, nom nom. jätteräkor i currygryta :) smaskens.
och pajje fick kycklingpiroger´med grönsaker.
dillchips och daimchoklad men vi rörde inte ens den påsen, indiskamaten blev för mycket, haha :)
kikade lite beck och kramades, en riktig söndag som en söndag ska vara tycker jag.
en prommis hade inte suttit fel igår heller men vädret, hua! gick mindre bra att gå ut o försöka ge sig på nåt som en promenad.


undrar om jag ska göra frukost på sängen åt honey?
det vore bra snällt :) men han sover ju, vill inte väcka honom.
eller jo det tänker jag visst det, mihi.

nu blire väcka pajje, äte lite frulle och kika nån filmis innan jag ska iväg till allvaret..
Överlev.







och förresten....
jag vill ha vår, NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0