linköping.



linköping linköping.
det är nästan som mitt andrahem nu för tiden.
rast i 2 timmar sen back to hufvudstaden och allt vad den har att ge.

var AGS idag. (serviceledare) lite svårt för er som inte jobbar på SJ, men AGS då har man säkerhetsansvaret kan man säga, stänga dörrar, göra utrop, klippa biljetter osv. man är som en liten mini boss som springer runt där.
stress stress, har ju bara till linköping på mig innan malmö personalen hoppar ombord o ska ta över tåget resterande vägen till malmö. så jag stressade mig igenom tåget. skev som en dåre upp alla anslutningar och satte mig sen o renskrev dom sen poff framme i linköping, går sjukt fort. skönt.

men så nu sitter vi iaf här, jag har skrivit ut alla papper jag behöver för att göra mitt arbete ombord sen, så CHECK på den punkten. Ätit en räksmörgås jag köpte på tåget har jag också hunnit, smarri smarr.
nu vill jag bara hem....

var dunder stressad imorse med, sinnesjuk magont men for iväg till jobbet ändå.
men det har gått över nu och nu är det slutsressat för idag, hoppas jag.
hem och slita av mig uniformen, kasta in den i garderoben så jag slipper se den och på med mysmysmyskläder, tända lite ljus och krypa ner i sängen och kika nån filmis.
och vänta på pajje, flyttpackar och donar i hjulsta och sen skulle han kika hockey med grapparna.
jag väntar snällt hemma i sängen, jag är för trött för annat.


ska även ge mig ut på äventyr. försöka få tillbaks mina saker.
som har verkat omöjligt men nu åker jag dit vare sig hon är hemma eller inte. så less nu och vill bara ha mina saker tillbaks så jag slipper tänka mer på dom.




jag är inte på humör idag.
Överlev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0