im alive!



jag lever.
jag har bara inte haft tid till nåt bloggande.
men nuså :)
helgen har varit så fin, levt loppan med sötaste anna. och som jag saknat henne...
älskling var med ut igår också, vi fick till både det ena o det andra, haha. :)
han är underbar.
på riktigt.
han ligger o sover i mitt knä nu medans jag drar fingrarna genom hans hår, det pirrar i hela kroppen när jag kollar på honom, så fin :)
ikväll blire mys, söndags-mys med beck och ligga sked och äta nåt smaskigt.
jag tror jag ska synda och gå och köpa en redbull och lite vit chocklad, nom nom. man får synda ibland.


jag är förkyld för övrigt. som de flesta andra känns det som.

jag hostar och snorar. jag är en snor-järsk : (



fredagen var kaotisk.
sista svängen på g hem, kaos på tåget som slutade med ett polisingripande. det finns verkligen människor till allting hörrni.
jag var så less. men hem kom jag iaf, en timme senare än väntat.
jefla skit.



mina ögon svider, uuuuuuh!
måste vila ett tag.
Överlev.



Kommentarer
Postat av: Nico

Du, Bergmannen fyller 25 nu så det är ferreferrefiskans här i Sätra på lördag. Välkomna skall ni våras...och välkammad utter.



"Inget ska stoppa oss från att dricka jättemycket öööl, hör du de???"

2009-03-24 @ 12:03:06
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0