home sweet home!



jag njuter av varje stund här hemma.
underbart.
vaknade med tuppen idag av att solen lyste mig i ögonen, magen pirrade till av alla vårkänslor som dök upp.
låg kvar i sängen ett tag o läste och myste med katten o sötaste svarta hunden inka.
låg och drog mig innan jag gick upp, ringde sandra o sa att nu kan du komma, så tog vi med oss nogge gogge och lilla inka ut på en promenad i solen, helt underbart! :)
jag var så glad, alla vårkänslorna spirade och jag trivdes verkligen med livet just i den stunden kände jag.
nu vill jag bara ha mer sol, massa sol sol sol, ja ja ja vad underbart!

efter prommisen åt jag lite frulle med syster erika innan hon for o jobba och jag tog en snabbdusch och iväg in til stan för att fika med victoria och prata lite skit, skulle ha hunnit med att springa upp till farmor min med men hann tyvärr inte, hade ju redan lovat mormor att komma dit och äta morotsstuv med stekt falukorv och bacon som hon gjort bara för min skull :) världens sötaste lilla mormor är vad hon är.


nu kom jag precis hem efter en sjuhelsikes underbar dag hemma i kära hälsingland :)
ska äta lite frukt och inta soffläge med min mor som envist ska se desperate housewifes och bi kliad i håret, och av vem tror ni? jo MIG! såklart.
när man är i stockholm äre pajje som ska klias och när man är hemma i moheda är det mammsen som ska klias och hundarna, man kommer aldrig undan du....
mehe.



imorgon bär det av mot stockholm igen.
både på gott och ont.
men har iaf fått varit hemma och laddat batterierna nu, det behövdes! :)



nu måste jag mysa lite med hasse boos.
Överlev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0