heldag.


idag började dagen med att klockan ringde klockan 07:00. jag började inte förns kl 09 idag men hade lovat världens bästa amanda att promenera med henne till jobbet idag från henne, slussen det vill säga.
men jag är lat, lite...ibland...ganska ofta... också låg ju pajje och knoppade så sött bredvid mig så jag valde att ligga kvar en timme till för att sen dra på mig sminket på 5 röda, kläderna på 3 och sen rusa mot tunnelbanan. och som alltid på g mot tunnelbanan så tänker man, "varför VARFÖR gör jag alltid såhär mot mig själv?! stress stress stress. nej det här var sista gången nu..." men tamejsjuttonochbaklänges så gör man likadant dagen efter också. jag kommer nog aldrig att lära mig.

men på dagens schema stod det "APT" (arbetsplats träff).
tråkigt mesta dels av dagen men man fick ju svar på nästan alla frågor iaf som man ställt som om det nya, enligt mig absolut hemska, schemat vi nu fått. men det är bara att gilla läget, antar jag.

efter APT:n så mötte sötaste laura upp mig och vi drog iväg till sveavägen och smaskade lite donken och träffade gamla kollegor, trevligt, som alltid med lauuuraaaa, iiiiiih!
efter det rullade vi ut från mcd och begav oss längre ner på sveavägen och tog en efterrätt hos denise, världens sötaste denise, fast det antar jag att ni redan listat ut att jag skulle klämma ur mig ;D
så en latte/varm choklad, blåbärspaj senare satt vi där och pratade sådär som bara tjejer kan, you know.
jag tröttnar nog aldrig på det, att sitta ner i goda vänners sällskap och prata prata prata prata prata och prata.


sen styrde jag min kosa mot hornstull och mitt krypin.
väntade och väntade på sweet som slutade jobba kl 21 och nu är han endeligen hemma och förgyller min kväll :)
han står faktiskt vid spisen nu och steker kyckligen som blev kvar sen igår när jag skulle ge mig på det där med att laga thaimat......hrm :)

nåväl, nu blire mysmysmys och filmis och imorgon blir det till att knoppa i Falun för min del. Dalarna here i come!

night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0