godmorgon.



jag är vaken och på alerten som vanligt.
pajje knoppar bredvid mig, som vanligt.
jag har tråkigt när han sover, som vanligt.
humn.
damn it!
men han ska snart upp på jobb, då får jag pussas lite innan han åker :)
och jag är, hör och häpna, ledig idag! helt underbart.
jag har massor att göra, jag ska STORstäda om pajjes kompadres glider in imorgon, lika bra att få det gjort.
sen ska jag försöka hitta ett grovsoprum och hiva mattan jag har, den har varit med några år (ända sedan jag pluggade högskola i skövde, 4 år sedan!) så den är lite.....äcklig?
sen ska jag duscha o dona o lämna tillbaks jackan jag köpte igår, dragkedjan är ju sönder och skräddaren sa att njet den går icke att laga, tyvärr.
så en sväng in till stan blir det allt, ska försöka lura med mig nån stackare att hänga med mig :) mehe.
sen ska jag handla lite mat, kylskåpet börjar bli tomt om man jämnför hur vi brukar ha det..
well, thats my day :)

det är så skööööööönt att vara ledig, man blir liksom så glad :)
men imorgon däremot är jag inte ledig....
imorgon ska jag ha bistron till götlaborg fram och tillbaks. slutar efter midnatt någon gång imorgon för jag
ska åka "nattugglan" hem, som vi på SJ kallar sista tåget från götlaborg till stockholmot.
kommer vara lagom mör när jag kommer hem. har en liten aning om att vinet och ölen kommer att flöda imorgon i bistron :) inte för min del dock...

nu ni! nu har jag konverserat med Laura på telefonen och woho, hon kommer hit efter skolan och jäser lite. käka lite indiskt maybe och kika filmis :) jäääääääääääääs!

bild lånad på facebook.com     sötaste Laura :)




lånad på facebook.com   bästa bästa bandet!

honey på trummor, jag sitter bredvid som support åt honom (he couldnt do it without me ;P )
sen har vi mallan på the guitar, lalla på bas och ingen anning vem som sjunger, men tobbe ser bra sugen ut så vi säger tobbe :)
super duper mysig kväll hemma hos Åsa och Peter, alla mina närmaste vänner och våra käraste, underbart!
en heldag med pulkåkning, öl , whiskey o cola och korvgrillning i grusgropen i mohed, såklart.
sen hem till åsa och peter som var värdar för kvällen och åt pizza och lirade guitar hero, world tour tills vi storknade.
dock var jag dåligast och fick inte vara med...
sen drog jag och honey in till söderhamn och jag visade vad söderhamn hade att bjuda på.
pajje stormtrivdes och jag stormtrivs alltid i hans sällskap :)


nej nu ska jag ta tag i dagen, carpe diem.

en av bon jovis bästa bjuder jag på innan nästa inlägg :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0