en dag på jobbet...

idag har det varit en sån här dag man inte kan klaga på.
shoppat lite på stan, blev 3 stycken tröjor och lite annat småplock.
ätit med en kollega, hängt lite med kollegor och nu ska jag nog smita hem.
detta betalt, rätt bra.
mehe :)
jag ska inte klaga man måste få ha sånna här dagar när man jobbar på SJ för det kommer ju värre dagar om man säger så.....hrm.

jag vill hem o kramas med sweet!
kramas kramas hela kvällen :)
tända lite ljus och kika nån filmis.
men pajje är inte vidare romantisk och går och blåser ut ljusen för han är rädd att det ska börja brinna......
ibland börjar jag fundera om det är jag som är mannen i vårat förhållande eller om han bara är sjukt nojig?



vero min sötaste vero vill att jag o honey ska dricka vin med dom ikväll, vi får se hur det blir med den saken.
beslutsångest.
nu ska jag heeeeeeeeeeeeeeeeeem!
Överlev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0