bolanche. (?)

borlänge borlänge, hur tusan får något snille det till bolanche? :)
ja jaaa.

jag är ledig på torsdag och då ska jag och honey fixa o dona med hans lya in tha hood, om man säger så :)
sen på eftermiddagen ska han jobba och då får jag smida lömska planer on my own.
what to do?

blir typ, städa, datorn, filmis....
typ.

det behöver städas hemma, jag o pajje är lortgrisar och lata lortgrisar dessutom.
vi tvättade och bytte sängkläder i söndags så det är CHECK!
sen skulle det behövas en rejäl jävla städning alltså, skura, damma lister, damma ALLT, putsas o donas.
det projektet funderar jag starkt på att starta i helgen. jag jobbar hela helgen och kan inte inta nån alkohol vilken ska bli skönt. så då får jag städa ist :)
pajje är upptagen för hans brothers from other mothers från smålandet kommer till storstan o ska ut o flascha :)
kul för honey ju, mindre kul för mig att jag jobbar, det betyder som jag sa bara en sak, städning......städning......städning...
men jag är inte bitter.


ack och ve vad jag saknar mohed och allt vad det innebär.
saknar mammi o pappi.
saknar hundarna utan dess like.
saknar mina systrar (faktiskt)
saknar mallan
saknar tobbe
saknar lilltjejen
saknar landet och lugnet
saknar världens underbaraste lilla mormor
saknar att kunna dra på sig mysigaste och varmaste munderingen och ut o traska med hundarna i snön i skogen, dom lösa och lever loppan
saknar saknar och saknar.
nej dax för mig att pallra mig upp till Hälsinglandet snarast möjligt :)
eller vad tror ni?

Överlev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0