söndagsmys.



vi myser o vi myser.
hela dagen har vi legat i sängen och kramats och sovit, en perfekt söndag precis som det ska vara!
vad skulle jag göra utan min pajje?
love.

vi har just ätit indiskt och nu vankas det chirre och dirre, om vi orkar. blev ju proppmätt av den indiska maten, som för övrigt är så fantastiskt god, nom nom. jätteräkor! :) smaskens.
jag skulle ladda in bilderna från kameran idag så jag kan lägga upp dom på bloggen, men tji fick jag.
hittar inte sladden =/
så ni får lite bilder från sommaren här, kapisch!




pajje på Amandas hejdå-fest. temat: mustach (stavas?) ja ni fattar, kolla på bilden bara ;D



och jag kunde ju inte vara sämre, mihi.





jag ÄLSKAR den här bilden, verkligen avgudar den och personen på bilden såklart, vero vero vero! :)


nu ska jag ta av pajje sin lilla nörd data han köpt och mysa ner mig i hans famn, jääääääääs.

imorgon blir det joppa. ska åka linköping hela jäkla dagen, tur att jag har bistron. annars hade jag nog inte överlevt.


/emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0