rasten blev längre än väntat i LP.


(LP är en förkortning för Linköping inom järnvägen)

kan nån gissa vad SHV är för stad? och CST? :)

då är man i Linköping, igen.
tåget som vi ska ta över från Malmö/köpenhamn är nu 1,5 timme sen, pga att ett tidigare tåg kört på en person.
tyvärr.
detta medför förseningar för alla andra tåg och nu sitter man här, bitter för att man kommer missa bingon och att man får jobba över när en person blivit påkörd, humn. jag kanske ska lugna mig lite.
men inom denna branchen så är påkörningar vardag, än en gång, tyvärr.

SJ är alltid sena säger ni, och tror att det ska bli bättre när det kommer in fler företag på järnvägen. my ass att det kommer bli!
el-ledningarna kommer fortsätta att gå av, träden kommer att falla även framför andra företag än SJ, tro mig.
vädret kommer fortsätta vara piss och signalfelen kommer ju inte direkt heller att bli färre.
Men det är väl SJ´s fel det med, att dom andra företagen också kommer att bli sena...
hrm!



nej nu är jag bitter, jag går och lirar lite badmington så tiden går lite fortare så man får komma hem nån gång och kramas med pajje :)
/emmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0