pso:ar.


idag sitter jag reserv.
absolut ingenting att göra. lugnt på järnvägen idag, för en gångs skull.
har varit iväg upp på kungsholmen och fixat ett pass så man kommer iväg till London :)
gick ju apfort, skulle få det redan denna veckan tydligen.
woho!
och vet ni vad? jag såg ut som ett mongo på bilden.
typiskt mig.

sen har jag varit och hämtat lite rör till pengarna som jag o pajje sparat i burken våran så vi kan växla in dom :)
hade med mig frukost idag med så jag slog mig ner i soffan och läste och käkade frulle.
en sån arbetsdag!

3 hours to go innan man får knata hemåt och bege sig mot gröna lund med Sötaste Viden :)
go go go go go!
hon tror på riktigt att jag ska åka insane med henne, pfft! inte en chans i världen...



dont think so......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0