myskväll.


igår så tillbringade jag hela dagen hos nicolina som ni vet :)
vi svullade pizza och sov och kikade filmis om vartannat.

baksmällan var grym, sån sjuk ångest hela filmen, haha. 4/5 :)
tropic thunders var mindre bra, långtråkig. 2/5



idag ringde min klockjävel 04:30. jag for upp ur sängen o stod rakt upp o ned på golvet o fattade ingenting.
det fanns ingen som helst kommunikation mellan kroppen och hjärnan.
jag drog på mig uniformen, drog ihop håret i en klämma och på med lite puder bara så jag inte såg döende ut. (som jag har en tendens att göra så förbjudet tidigt på morgonen)
och självklart drog jag sönder mina strumpebyxor med, som vanligt.
men idag orkade jag inte bry mig, när jag stängde dörren för att gå till tunnelbanan så längtade jag bara efter att få komma hem igen och började räkna timmarna tills dess.
3,5 timmar to go.
väl på jobbet så funkar inte en enda jävla skrivare, jag var så arg och svor så stackars daniel kollega fick hjälpa mig att skriva ut tidtabell och resenärslista till mig :)
när jag kommer in i handdata rummet och ska hämta ut en handdator får jag en till suprise, ALLA handdatorer är för närvarande sönder och man kan inte logga in på dom.
kl 05 en fredagsmorgon måste allt funka, eller hur?
omänskligt tidigt, borde vara förbjudet att börja jobba så tidigt tycker jag.
eller?




nu sitter jag iallafall i alvesta och min rast här är snart slut.
10:30 går mitt tåg tillbaks till stockholm.
bef 6 har jag. det betyder att man kan sitta ner o jäsa/läsa hela tågresan.
sprang in på pressbyrån här nere och köpte nyaste nummret av ROCKY och MOORE så nu har jag att underhålla mig med :)
nu måste jag kila!

/emmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0