morgonprommis :)


jag vaknade tidigt imorse av att dom båda storhundarna låg i min o mammas säng och busade precis mitt emellan oss.
sen när det var färdig busat då ville dogge ha all uppmärksamhet och låg och slog på mig med sin tass.
helt omöjligt att somna om.
så jag gick ut o skulle kissa (ville inte väcka alla andra, så gick ut ist för att gå på toa inne i husvagnen)
så sitter jag där bakom bilen så när jag kollar upp så står det en svart stor hund och stirrar på mig.
jolie.
jefla hund tänkte jag, hon följde efter mig.
men hon var nog lika trött som jag och följde faktiskt lydigt med in till värmen igen :)
men när vi kom in var alla byrackor vakna och ville gå ut, så jag drog upp min morgonglada syster och vi begav oss ut :)

nu blire frulle i förtältet och en filmis på datorn :)
jääääs.


min magkänsla känns lite bättre just nu, men jag kan inte släppa det, inte slappna av. ååh!
när jag kommer till stockholm igen så tar vi tag i det på riktigt, detta måste få en lösning...



jag saknar pajje.
/emmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0