linköping.



idag började jag 07:24 och slutar 19:09, KUL!
hua hoppas dagen går fort så jag får åka hem och spela bingo lotto, i min ensamhet.
sweet jobbar ju =/
fast det ska bli otroligt skönt att komma hem må jag säga, efter en dag som ser ut som följande Stockholm-Linköping-Rast-Stockholm-Rast-Linköping-RastRastRast-Stockholm- HEM! :)


måste packa lite smått med, för imorgon åker jag hem till Systra mi i Ocklahoma city, ska bli skönt. komma bort lite från stockholm som man behöver ibland och få komma hemåt norr och umgås med la familia och världens sötaste hundar dessutom, underbart.


Nej nu måste jag kila till apoteket och köpa skavsårsplåster innan min vänsterfot lämnar WO.
hoj!





hard work, work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0