jag njuter.

då är man hemma i Hälsingland igen, helt underbart.
pappa och millan o inka o frazze hämtade mig i ockelbo, så handlade vi lite och sen drog vi iväg ut hit till husvagnen.
som dom har parkerat på nå typ av övergiven camping i lingbo.
bara vi och en till husbil här på hela campingen, så super skönt! :)
alla fyra hundarna är med och förgyller min vardag och hela familjen med såklart, eller ja inte elina för hon jobbar o sliter på sitt sommarjobb.

vi blir nog här tills imorgon bara för det är så sjukt mycket mygg. mitt i detta sköna lugn så kommer dom jefla odågorna!
hua. hela jag kommer nog vara ett myggbett innan detta är klart.
pajje hade garanterat lämnat WO.
haha sötnos :)


iaf, ikväll ska vi grilla och dela på en flaska rosevin, nom nom.
sen ska vi ta en långprommis med hundarna vid sjön och fiska och ta ett nattbad! hur underbart låter inte det?
som sagt, jag jäser verkligen. kommer sakna pajje men det är bra att vara ifrån varran, iaf när man bor ihop tror jag det bara är bra om man är ifrån varran lite och får saknar varran.....
kramas massa sen när jag kommer hem till stockholm igen, som troligen blir på torsdagkväll :)



uppdaterar mer sen. nu ska jag lägga mig o läsa lite, marilyn masons självbiografi, helt otroligt grym!
/emmi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0