ja okej, jag dregglar!


stackars älskling igår kväll. jag slockanade innan 21 (tror jag börjar bli gammal) och snarkade och lät, och jag som hade planerat en riktig mysig kväll med pajje så slocknar jag!!! typiskt mig.
sen vaknar jag till och lägger mig o ska sova på hans arm, poff så slocknar jag igen, och den här gången börjar jag dreggla på hans arm..........
sen vaknar jag till igen o håller om pajje ist :) så ligger vi o småpratar lite och jag frågar men varför väker du mig inte när jag ligger i dregglar på dig?!
"neeeej, du såg ju ut att sova så skönt, och dessutom är du så söt när du sover"
jo pyttsan! jag ser riktigt hemsk ut när jag sover, jag dregglar och jag snarkar, gullig tjej.
men det var en mysig kväll ändå igår, kan inte bli annat när man har världens underbaraste pojkvän :)


och just nu längtar jag bara hem, klockjäkeln ringde 04:30 imorse men jag vaknade redan 03:50 av att en jävla fyllekaja ringde. så typiskt.
och nu sitter man här, i alvesta. tack gud!
en timme rast innan jag beger mig hemåt sthlm igen :)

förresten kom på en grej från igår. jag duschade och tvättade barret igår direkt jag kom innanför dörren, ap skönt!
jag hade världens jäkla rastafläta i underhåret. den var riktigt grotesk =/
så jag slog mig ner efter jag tvättat barret och skulle försöka ta ut den där tovan.....
du jag tror jag fick med halva håret innan det var färdigt, fy sjutton vad ont det gjorde!
men nu är den borta iaf :)
såfort jag sover så får jag massa tovor i håret, måste verkligen klippa mig nu.


nej nu blire nyheterna och en ramlösa :)
/emmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0