gröna lund :)



jaha ja. igår direkt man landande i stockholm så bar det av till gröna lund med nicolina :)
vi skulle smygsupa i kärlekstunneln där inga vakter kan hitta oss! men tji fick vi för det var 30 min kötid.....
no no no.
så vi gick och satte oss vid vattnet, drack upp våran färdkost för att sen ge oss in i matchen med karusellerna.
och fuck. jag avskyr ju karuseller! jag kan åka allt som snurrar och går apfort, bara dom är längst marken!
och hur många är det på grönan? EN!
kul.
vi beslutade oss efter många om och men att åka vilda musen iaf.
jag livrädd och nicolina som tyckte jag var jordens mes, ha.
färden gick bra men vi var så kissis båda två att vi sprang till toaletterna direkt vi hoppade ur åbäket.
väl där så upptäcker jag att nicolinas mobilbatteri sitter fastklistrat i min röv?!
vafan tänkte jag och visade upp mitt fynd för nicolina som var lite på lurven redan då, hon började leta efter den andra delen, själva mobilen utan något reslutat.
vi gick tillbaks till karusellen och ja där var den, dom hade hittat den!
får man ha sån jävla tur?
för en gångs skull fick jag nytta av min stora röv :)



sen slog vi oss ner i godan ro med en varsin öl. (som kostade 69 spänn?!?!)
taxi mot stan och där styrde vi vår kosa in på kellys.
som sög så vi pekade finger åt stället och gick till gröna jägaren för att umgås lite med alla halv avdankade alkolister och sjunga karaeoke.

där tar kvällen slut, typ.
och jag köpte mat på MAX med mig hem, till mig och lite till pajje.
jag smög in och kröp ner  sängen, men pajje ville fortsätta sova så jag fick offra mig för laget och äta upp hans mat också :) jag är bra snäll.
jag lever idag och har nyss duschat, nu ska jag styra min kosa mot nicolinas resedens där det vankas pizza och filmis hela dagen, vi ska se baksmällan, passande?



/Emmi :)


by the way! jag letar och letar efter kamera sladden men den är puts väck. jag tror pajje håller på den!
men jag ska allt tvinga han berätta vart den är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0