en sån helg.



fredag jobbade jag hela dagen, sen hem o myste bara :)
och vet ni vad jag gjorde mer?
jag bokade en resa till london :) en suprise till pajje som jag berätta för igår om min plan.
så den 3 september flyger vi till london, wooohoo! 
tors-sön. kommer blir helt underbart.
jag pajje, mallan foffe o micke är gänget som drar.

jag är överlycklig! london here we come :)




sen i lördags så steg vi upp i tid och begav oss till solvalla för att jäsa och spela på lite fina hästar.
jag tog dom med finast namn och gissa vad, jag vann inte ett jota. haha.



            

              


en underbar dag, fast vi inte vann nåt :)
trav är en folkfest, super bra stämmning bland alla 15´000 beökare på solvalla!
testa vettja!


det blev även utgång på kvällen, för direkt efter travet drog vi hem till pajjes travkompis ivar och drack så det stod härliga till. han bjöd på öl, vin, sprit och tequella.
jag drack vatten i slutet, kände att nej fan detta kommer sluta illa om jag dricker mer :)
vero och hennes syster yster kikade förbi en snabbis dom med innan vi tog taxi hem till oss på hornstull och bytte om och mötte upp andres och johan för att sen dra vidare och skaka rumpan på 90´s vid skanstull.
jag o pajje var väldigt trötta efter den långa dagen och gick hem strax innan 01, köpte mat nere vid kiosken innan vi gick hem o sov :)

här är lite mer bilder från kvällen på 90´s.
 
                     


     




det var det :)
idag har vi myst hela dagen tills la famila tittade förbi och åt en bit mat med oss innan dom for vidare hemåt hälsingland.
(dom har varit hos våra släktingar i västervik över helgen)


jag avslutar detta inlägget med denna låten.
/emmi.



Kommentarer
Postat av: Jalle

Jag vill partaja !!!

2009-08-09 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0