underbar daaag :)

i solen såklart! :)
vaknade runt 10 snåret och började kramas o pilla på pajje så han också vaknade, mihi.
han for till jobbet o jag for in till stan o mötte upp mac och jojjo för en mysig lunch i gamla stan.
sen gick vi o lapade sol och promenerade in till slussen och medborgarplatsen. dök in i nån butik här o där :)
super duper mysigt.
sen åkte mac hem och jag o jojjo mötte då upp linda och myste vidare på stan, shoppade lite, köpte en varsin ben and jerrys kulglass och slog oss ner i kungsträdgården och jäste.
super mysigt!
sen strosade vi vidare, mer shopping.
sen beslöt sig även jojjo och linda sig för att kila hemåt, men jag, fast besluten om att jag verkligen skulle vara på stan och ute i solen HELA DAGEN, då detta var min lediga dag mötte upp laura och fortsatte shoppanden och jäsandet :)

NU är jag äntligen hemma, sköööönt. man blir bra slut efter en dag på stan :)

har köpt lite allt möjligt
- en jätte fin klänning till mig, svart såklart :)
- en ännu finare kjol
- en superduper fin ljuslykta (nu kommer pajje bli mindre glad då han inte är så mycket för ljus och eld)
- en jättefin present till pajjes mamma och pappa som dom ska få i helgen när vi åker dit :) jag längtar!
- tights
med mera med meraaaaa.
blir alltid lite småplock, fast man gett sig fan på att man inte ska göra av med en krona.....jag är hopplös.
på riktigt.


nej nu ska jag plocka undan lite innan pajje kommer hem, skriver mer sen :)

puss alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0