tillbaks i stockholm.


då har jag varit i linköping och vänt.
nu ska jag tillbaks till linköping o sen tillbaks till stockholm, SEN slutar jag!
puh!
bytte med robbelibobban och fick ha första klassen idag ist för serviceledare, skönt.
kände inte alls för det idag, knappt nån sömn inatt liksom och sen upp kl 04 och sen va väck hela dagen och försöka ha ansvar för 380 människoliv, nej.
nu har jag första klassen o det duger bra, jäsa runt i vagnen o ge lite service :)

jag hittade en rolig skylt idag i linköping i våra rastlokaler, tog en bild som jag ska lägga upp sen när jag kommer hem, om jag kommer komma hem nån gång....så känns det just nu iaf, mehe.


en gravid kvinna spydde idag på tåget, uscha tyckte synd om henne o gav henne ett glas vatten o lite vindruvor, lite tröst iaf mitt i allt elände :)
jak er snell.



njet nu ska jag skriva ut listor o dra på mig lite make up som jag inte hann med imorse när jag for till jobbet.
så jag inte ser allt för efterbliven ut, mihi.
hörs sen kompisar!
Överlev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0