stockholm, igen.



tack alla för alla kommentarer :)
karro, jag har sökt ledigt nu till din student! håll tummarna nu att jag får det! :D
pajjes mamma, tack tack tack vad snällt! det gör jag mer än gärna nångång då jag hinner :)
jag o pajje kommer kanske den 7 maj för då ska jag jobbba ner till nässjö :)
och pajjes broooor, damn it i want it now! men jag håller ut, ett tag till iaf ;D
mihi.

och nu, innat har jag knoppat i ljusdal.
underbart att komma dit igen, faktiskt.
gamla minnen, ljusdal var en underbar tid :)
sov på stattshotellet där inatt, aldrig sovit där förut, bara druckit massa öl..
annorlunda visit då mina ljusdals visiter brukar bestå av öl, bandy, gärdeåsen, öl, master blaster, öl osv.....ni förstår ;D
men det var trevligt ändå, tog en dusch på hotellet och la mig för att kika på spårlöst, pratade lite med honey och sen donk, somnade innan klockan slagit 23, ap skönt!
tåget till stockholm gick 08 imorse, så åt lite frulle för att sedan strosa mot tåget.
vi skickade ett sms och såg att tåget var 10 min sent, luuuuuuuugnt tänkte vi och tog det lilla lugna..
gick ut och ställde oss o snick snackade lite, sen POFF vad tusan!! tåget rullar in på perrongen, vi alla får panik och börjar springa, 4 rullväskor och 3 tjejer (hrm) ja.....ni förstår, MEN vi hade springa fort skorna på oss så vi hann :) som tur var annars hade det blivit lite kaotiskt då östersunds-personalen hoppar av i Bollnäs och där ska vi ta över tåget resten av vägen ner till Stockhomot.

Men som sagt hann vi och nu sitter jag på basen i Stockholm och har rast.
obetald. 3,5 timmar....
suck.

ska gå o käka nåt snart, men man är så trött på allt som finns på centralen och man är för trött för att gå längre bort än centralen.....haha :)
tänk er själva att jobbat sen 07 igårmorse och NU har man gjort halva sitt arbetspass.
helt sjukt om ni frågar mig.
men som min mamma skulle sagt, "du ska vara glad att du har ett jobba Emma!"
and yes iam mamma lilla :)



imorgon smäller det och jag ska börja dricka dessa förskräckliga soppor igen.
cambridge.
pajje peppar mig och jag försöker peppa mig själv.
en månad av mitt liv kan jag väl stå ut? HJÄLP MIG! :)




nej nu ska jag ner o strosa i centralhallen och välja vad jag ska äta idag....
Överlev hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0