stockholm by night.

igår gjorde vi stockholm.
jag och honey, bergmannen (snodde honom från nico o limman), evelina, anna-lena, michael och sötaste amanda!
bara SJ folk, förutom bergmannen och pajje :)
förfest hos evelina vid globen sen intog vi kvarnen.
underbar kväll, tack alla! :)
mihi.

idag så har jag o pajje bara legat i sängen o myst, heeeeela dagen.
haft fönstret öppet för att få uppleva lite iaf av det underbara vädret.
kikat filmis, ätit en varsin falafeltallrik och pajje har spelat massa poker, den nörden.
tur att jag har världens sötaste nörd iaf :)


imorgon blire jobb, så inte många knop för mig ikväll.
skickade precis iväg honey för att handla tacooooos, mumms!
och crabsticks till mig som jag ska ha i min lunchlåda imorgon, crabstick sallad med avocado o färska champinjoner, nom nom.
jag har pli på karln!
typ.
ibland.
mysmysmys ikväll.
pajje ska spela poker (nörd) och jag ska kika på 1408 och den siste mohikanen :)
dom senaste filmerna jag inhandlat.  när jag går o handlar på konsum här nere på hornstull så blir det nästan alltid två filmer med hem (2 för 99 är ju liksom ingen big deal) ;D
nej nu ska jag kila över till turken kiosken o handla lite redbull o glass, nom nom.





och på söndag smäller det. då sätter jag mina planer i verket om den här människan inte hört av sig.
jag är så irriterad att jag kokar när jag tänker på allt.
och jag ger mig inte.
nej aldrig.
du borde skämmas.



nej inge mer energi på sånna människor idag, resten av kvällen ska jag ägna åt en av dom finaste människorna jag vet :)
jag tror ni vet vem.
steve urkel. (pajje)


Pajje?

bild lånad på google.se 



Steve urkel?






förresten!!
Pajje beställde en röd fin ipod till mig idag!
me so happy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0