sockersötmorgon.


vaknade när älskling steg upp o skulle till jobbet, kunde inte somna om utan gick upp o käkade lite frulle :)
nu är jag rastlös.
MEN jag har laddat upp lite bilder som ni ska få götta er i :)
varsågod!





frazze o älskling myser hemma hos mormor :)




världens sötaste lilla bruna hund, frazze fräs :)



älskling o frazze fräs igen, jääääääääääääääs!



pajje väntar på tåget från söderhamn till stockholmot, mihi.


ja detta inlägg tillägnade jag mina favoritkillar :)
världens sötaste lilla bruna hund frazze och underbara pajje!


förresten!!
vet ni vad hörrni?
när pajje kom hem från jobbet igår så hade han köpt världens finaste påskbukett åt mig!
ååååååååååååååååh jag blev ännu mer kär i honom (om det nu går att bli mer kär än vad jag redan är?)
jag satt o luktade på den ett bra tag innan jag valde att stoppa ner dom i vasen med vatten pajje kom med.
you make me happy lovelyone.
FAST, jag tror han bara ville åt colan o morotskakan
jag lockade hem honom med, haha :)
nejrå.
eller?
ska ta bild på buketten så ni får seeee. håll ut!


Glad Påsk alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0