sockersötmorgon.



låg o kramades länge idag innan vi steg upp, mys.
jag låg i stort sett vaken sen 8,30 men pajje behagade inte att stiga upp en minut innan hans klocka ringde runt 10:45...
jag låg o pillade o drog honom över håret ett tag innan jag vände mig om o ägnade tiden åt datorn ist o läsa bloggar :)
han sov så sött.
sen for han iväg till jobbet och jag myste än en gång ner mig i sängen för att kika lite american dad innan det också nu även för mig är dax att pallra mig iväg till jobbet..
ett varv linköping idag, AGS.
håll tummarna alla att det går som på räls ;D



skriver mer sen, nu ska jag nämligen dra på mig makeupen och uniformen.
by the way, nu är det vår! jag har nämligen börjat använda kjol till uniformen ist för byxor :)

Kram alla! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0