nom nom.



pajje är i duschen, han har jobbat hela dagen o jag har varit leeeedig, najssss!
har gjort så lite som möjligt, legat i sängen mest hela dagen och laddat in massa musik på min ipod :)
me like.

vi har just ätit nu, smaskens lagade vi.
grönsakssoppa med massa rotfrukter och buljong o köttfärs, till det så gjorde vi jordgubbs/lime vatten med massa is, NOM NOM! :)
det borde ni testa.


i helgen så har vi inte gjort så mycket.
drack lite öl i fredags för pajjes kompis jalle balle var här och förgyllde våran tillvaro.
blev en relativt lugn kväll (iaf för pajje o jalle som for hem redan runt 23, lite för befriskade)
sen så i lördags så jäste vi bara hemma o kikade massa filmis och myste. me like.
pajje somnade rätt tidigt och jag låg vaken o kikade runt o läste llite bloggar och kikade lite simpsons :)




nu blire massa jobb hela denna veckan =/
börjar 07 imorgon o ska knoppa i ljusdal och sen ska jag knoppa i jönköping fre-lör.
jobbar hela helgen så blir en lugn helg (iaf på öl fronten) men på jobb fronten blir det lite mer, dessvärre.
GAH vad jag längtar till semestern nu, jag räknar ner.
satt o kikade på lite resor idag, bla new york o budapest. om det inte blir nån tågluffning då, det vore det bästa. med den bästa :)



nu blire film o mys, ursäkta min bloggtorka. ska gottgöra er :)
kram emmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl komma hem till oss i Nässjö om du hinner mellan svängarna:)

2009-04-19 @ 20:56:17
Postat av: karro

knoppa i jönköping?!?!?! knoppa i nässjö ist!!! :D

2009-04-20 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0