morgonstund.



blev inget mer bloggande igår.
pajje kom ju hem och då blev det massa mys så hade inte tid att blogga mer.
svårt att sllita sig från pajje ju, han är myyyyyys! :) världens sötaste mys.
ni ska se han nu, han ligger och sussar så sött här i sängen, jag vill bara krypa ner och krama om honom och somna om jag med, men icke!
här ska det jobbas.
ska sitta jour idag så om ni vill hänga med mig idag så vet ni vart jag finns, t centralen. förhoppningsvis :)


jobb idag och imorgon sen ledig helg, underbart!
jäs imorgon bara med laura. vi ska göra bakad potatis med hemmagjord skagenröra o grejer, mysmysmys!
om vi hinner så att säga, jag slutar ju rätt sent och tåget ska vara i tid också ;D
sen lördag då far jag o honey mot sydligare bredgrader och beger oss som sagt till Nässjö och Småland till hans föräldrar och spenderar resten av helgen där, ska bli mysigt, och spännande! ni vet ju att jag är nervös :) mihi.


nu har jag druckit en berocca och ätit två smööörgåsar, fit for fight for jobb.
nästan.
hörs sen kompisar!
Överlev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0