long time.



ja nu var det ett tag sen, igen.
bloggtorka som man säger.
men nu ska ni få en uppdatering :)
i fredags jobbade jag till sent och for hem direkt och packade och duschade och gjorde hårinpackning. hårinpackningen behövs nu när solen börjar kika fram igen, wooohooo äntligen! :)
myste med tända ljus och filmis, all alone det som var det tråkiga.
pajje var ute med sina arbetskamrater på "ball-breaker" på kungsholmen här i sthlm.
han kom hemslirandes runt midnattssnåret med natt-fika, haha.
då hade dom lurat i han under kvällen att seven-eleven hade dom godast brownie i hela Stockholm. och då måsta ju pajje absolut prova ;D sötnos.

sen somnade vi sött medans jag pillade pajje över ryggen, jäääääääääääääs!

klockan rinde 09:00 på lördagen, upp platta håret eftersom mitt hår ser riktigt hemskt ut om jag somnar med blötthår.
platta platta, sminka, försöka få upp pajje, sminka, platta och sen så, ivääääg till tåget!  :)
åkte 1klass (såklart ;D ) ner till Nässjö för att vara med på pajjes föräldrars födelsedagsfest! (60 respektive 50 år)
det var så mysigt! fick träffa pajjes söta och snälla föräldrar, hans bror, alla hans vänner och nära.
ni anar inte vad nervös jag var när vi steg av tåget....
pajje såg det direkt och satt o log åt mig o småfnissade, hrm!
men det gick så bra, jag hade kunnat stannat några dagar till, hann inte umgås så mycket ju =/
men vi kommer igen, snart hoppas jag! :)

men iaf i lördags så jäste vi hemma hos pajjes föräldrar på födelsedagsfesten, åt massa god mat med gott sällskap.
sen drog vi oss vidare till pajjes kompis och drack lite vin, pajje öl, såklart han är ju en man ;D
begav oss till krogen och det slutade med efterfest o jäger, SKJUT MIG tänkte jag när jag vaknade på söndagsmorgonen..
jag kryade på mig och jag o honey tog en liten prommis för att kika läget sen handlade vi lite götta på macken och delade på en pizza innan vi myste ner oss framför en dokumentär om världens värsta ligor, uscha vilka människor =/


åkte hem igårmorse och då åkte vi båda och jobbade, pajje till gärdet oc jag till linköping och sov där tills idag.
nu är man hemma och jag gör allt för att hålla mig vaken, steg upp 05:10 och imorgon blire värre, imorgon börjar jag 05:12 så måste åka runt en 04:40 =/ åh herregud hur ska jag orka?!
stockholm-linköping-rast-stockholm-rast-linköping-stockholm-HEM!
ska bli så otroligt skönt att få vara ledig nu skärtorsdag och långfredagen :)
vi har lite inplanerat, en heldag på skansen i solen, biljard, bio, restaurang,  picknick, massor! hoppas vi hinner med allt älskling :)



kolla vad som gör min dag idag :) orup, my man!

 



nej nu tillbaks till tvättstugan och dammsugningen. här ska vårstädas!
passar på medans pajje är på jobbet så jag får vara ifred, haha.
kommer bilder strax från söderhamn o grejer.
Överlev.

Kommentarer
Postat av: karolina

eeemmmaaaa jag saknar dig massor! jag vill hälsa på er SNART!!!



kram karolina

2009-04-12 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0