linköping.



linköping linköping, nu är jag här igen.
suck.
jahapp då var man på jobbet igen, och har nu 2 timmars rast i linköping innan man får styra sin kosa hem mot el stockholmot igen.

snart är den fjärde dagen men cambridge avklarad för mig.
puh.
men det funkar, jag är hungrig ibland men då har jag inte druckit nog med vatten.
annars är jag inte frestad alls, faktiskt.
håll tummarna för mig :)

imorgon bär det av hem mot Hälsingland :)
woho. kramas med hundarna, speciellt världens sötaste bruna hund, frazze.
helt sjukt vad jag saknar dom!
blir hemma en eller två nätter, beror på hur jag ska jobba onsdag.
fika någon? :)

annars i helgen så har jag tagit det super lugnt.
pajje var ute o slitade i fredags och det fick han sota för i lördags ;D moah.
jag sov i jönköping fre-lör så när jag kom hem på lördagsmorgonen var jag på superbra humör, pigg som en lärka dessutom. så jag slöt upp med finaste Laura och vi drog en repa på stan och mötte upp Evelina som kom med tåget från dalarna :) drog en repa på stan igen och jag kom hem med ett par nya converse, ap snygga! den nya modellen ni vet, dom lite lägre? svarta, såklart!
en jacka kom jag också hem med, en klänning som jag hängt fram som ska bli min motivations-klänning :) och hör och häpna, den är VIT :) inte ofta jag har vita kläder. men nu äre dax :)
en ny smörja från bodyshop blev det med eftersom min oliv tog slut i fredags. så nu fick det blir en med satsumas smak, nom nom. luktar apgott! :D
jag o pajje beställde en varsin parfym också som förmodligen dyker upp imorgon, hoppas hoppas!
en Paul Smith London blev det för min del och en Paul Smith Extreme för pajjala :) så nu ska vi börja lukta gott, igen.



nej nu ska jag jäsa lite framför tv:n här i våra lokaler innan det är dax att hoppa på tåget, igen.
har bistron idag och på vägen ner var det lugna puckar förutom att det var en bastu i vagn 14 som jag hade...
sinnessjukt varmt! jag badade, alla resenärer badade! puh.
sprang och delade ut vatten till alla så dom inte skulle svimma eller nåt liknande...
detta med ventilationen kommer att bli ett helsike i sommar =/ usch jag bävar inför det som komma skall.....




Överlev hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0