kiss of death.








grym låt.
by the way så har jag varit o shoppat lite nu.
blev på egenhand då nico fick förhinder. typiskt.
shoppade en ny ljuslykta (för min började brinna?!)
en grå kofta, ap fin
skor och hårfärg.
ska försöka knäppa lite bilder sen, roligt med bilder ju.
gick runt o var aphungrig, så när jag kom hem så kastade jag mig på alla färska kryddor jag köpt och gjorde mig en soppa. blev en kyckling soppa :) och ikväll blir det en vanilj som jag tänkte krydda med massa kanel, nom nom.
får göra det bästa av situationen liksom.


nu ska jag alldeles strax ut på en prommis med sötaste evelina :) tänkte ta en powerwalk här runt söder längst vattnet, hääärlisch!
sen blir det bio med älskling när han kommer hem från jobbet, om jag orkar.
mihi.

fler bilder kommer sen :)
Överlev.

Kommentarer
Postat av: Pøscha

RockWeekend Kilafors!!!!

2009-04-24 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0